Trysil Venstres program 2007 – 2011

Her finner du det offisielle programmet som Trysil Venstre går til valg på i perioden 2007 – 2011.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

logo

Trysil Venstre er stolt av å endelig kunne presentere programmet vi går til valg på. – Nå har vi jobbet med dette programmet så lenge at vi er glad for å endelig kunne vise det frem til omverdenen, sier Pål Selsjord Bjørseth, leder av programarbeidet. – Vi har laget et bredt og grundig dokument som viser mye av den konkrete politikken vi ønsker å få gjennomført i Trysil i den kommende perioden. Vi har lagt vekt på at det skal være lett å slå opp de temaene som leseren er interessert i å finne ut mer om, og om det ikke er godt nok forklart der, er vi alltids tilgjengelige på blant annet e-mail for å utdype.

Programmet fokuserer på hvordan Trysil kan bli en vital kommune der vi alle tar miljøansvar, satser offensivt på kunnskap i både skolen og ellers, at kommunen må gi økte ressurser til våre eldre og de som trenger det mest, i tillegg til at vi skaper en næringskultur hvor det er lov å lykkes, og hvor vi gjør det enklere å starte en bedrift som gir jobb til en selv og kanskje noen flere.

Programmet er publisert her og kan lastes ned i pdf-format eller doc-format.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**