Kick-off i Tromsø i helga

Sammen med Tromsø Venstre markerte fylkeslaget valgkampåpninga i Tromsø fredag og lørdag. Trinse Skei Grande besøkte medlemmene og stand i Storgata.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

På ettermiddagen var det pressemøter. Fredagskvelden møtte rundt 25 til peptalk og innledning av Trine, som blant annet snakket om hvordan det jobbes organisatorisk og politisk i lokallaget i Oslo. Foruten medlemmer fra Tromsø, var Lenvik, Balsfjord og Målselv representert.

På lørdag var det stand i Storgata med mange aktive venstrekandidater. Trine og Roar appellerte og i bakgrunnen spilte Hot Libs, som i år bestod av Steinar Steffensen og Åsmund Wilther Eriksson. Og med Roar på trommer innimellom.

Roar Sollied og Marie Fangel bemerket at det ikke kan huske sånn oppmerksomhet mot Venstres stand tidligere. På møtet fredag ble det også slått fast at alle indikatorer viser at Venstre er foran skjema, både når det gjelder meningsmålinger, medlemstilgang og medieoppslag. -Det er imidlertid valget som gjelder, sier fylkeslederen. Kick-off betyr at alle som har tenkt å gjøre en innsats valgkampen, må starte NÅ!

Roar Sollied vil være i Harstad fk lørdag, deretter på Finnsnes 1. sept og til slutt i Tromsø igjen. Innimellom skal han forsøke å besøke andre kommuner.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**