Risør Venstre starter valgkampen uke 33

Vårt hovedmål er helt klart å styrke bosetting og næringsutvikling, uttaler Venstres 1. kandidat og ordførerkandidat Jan Einar Henriksen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Valgprogram 2007

barn

Foto: Lars Ole Røed

Risør Venstre har i lang tid hatt en fin prosess hvor medlemmer og sympatisører har kommet med innspill til programposter og valgtema. Programmet, eller idegrunnlaget for kommende periode, er ferdig utformet og ventes levert fra trykkeriet i løpet av uke 32. En valgkamp er alltid krevende, både for publikum og politikere. Risør Venstre legger derfor opp til valgkampstart i uke 33 mens Aust Agder Venstre starter opp uken etter.

Småbedrifter, miljø, sosialt ansvar og skole er Venstres profilerte satsingsområder som alltid er med oss i enhver valgkamp. Lokalt setter vi imidlertid fokus på tema som Miljø og velferd, Skole og oppvekst, Ordførervalg og ikke minst Kultur og næring fortsetter Jan Einar Henriksen.

Ny layout

Moen

Foto: Jan Einar Henriksen

Bruk av lokale krefter er viktig for Risør Venstre i alle sammenhenger, og derfor ble Nina Akersveen engasjert for å utforme layout og grafisk profil på alt materiell. Resultatet vil velgerne se igjen i alle ledd, fra plakater til valgbrosjyre og annonser både på nett og i aviser. Bildene som benyttes er tatt av AAB, Wenche Hageli Henriksen, Lars Ole Røed og Jan Einar Henriksen.

Plakater og Internet
Nytt av året er også bruk av egen hjemmeside på Internet, annonsering på Internet og valgplakater med ulikte tema. Kanskje det også blir tid til en Blogg eller videosnutt eller hva det nå heter alt sammen.

Valgmateriellet er trykket i 4.500 eksemplar og blir fulldistribuert til samtlige husstander i Risør. Alt er i tillegg tilgjengelig på https://www.venstre.no/austagder/risor. Vi anbefaler alle å følge med på vår hjemmeside frem mot valget, og håper velgerne lkommer med innspill via e-post [email protected] avslutter Jan Einar Henriksen, som gleder seg til å ta fatt på valgkampen sammen med de andre listekandidatene o0g sympatisørene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**