Anne Midtlien

Heime 37 04 27 15
Arbeid 3700 29 38
Mobil 48 15 66 11
3. kandidat på Aust-Agder Venstres liste til fylkestinget 2007.

Utdanna spesialsykepleier i psykiatri og har i tillegg videreutdanning innen psykosebehandling. Hun har jobbet innen psykisk helsevern siden 1989 som spesialsykepleier, avdelingsykepleier over oversykepleier ved psykiatrisk avdeling ved sykehuset i Arendal. Hun arbeider nå som førstekonsulent i NAV Aust-Agder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Anne Midtlien

Foto: Venstre

Anne Midtlien var kommunestyremedlem for Venstre i Grimstad i 1999-2003 og har vært medlem av bygningsrådet. Hun var andrekandidat i Stortingsvalget i 2005 og står nå på andreplass også på Grimstad Venstres liste til kommunevalget 2007. Hun er leder av Venstrekvinnelaget i Aust-Agder og medlem av fylkesstyret i Aust-Agder Venstre.

Anne Midtlien har også hatt flere sentrale verv i fagorganisasjoner, som nestleder i fylkesstyret for psykiatriske sykepleiere i Norges sykepleierforbund, samt varamedlem i landsstyret for Norges Sykepleierforbund.

Hennes engasjement i fritida har de siste åra vært innenfor psykisk helsevern, og hun har vært pådriver for etablering av en støtegruppe for styrking av tilbudet til mennesker med psykiske lidelser.

Hun har også vært leder for Landvik skolemusikkorps, er medlem av Hamsun-selskapet og med i Grimstad kirkekor

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**